۱۱ مرحله اساسی در انجام تحقیقات بازار اثر‌بخش چیست؟
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
چه زمانی از افراد حرفه‌ای برای انجام دادن تحقیق کمک بگیریم؟
۱۴۰۰/۰۲/۱۴

تحلیلی بر اسلوگان کمپین «پنیر محلی رامک؛ یک محلی واقعی!»

برند رامک در کنار سایر برندهای لبنی موجود در بازار با بکارگیری استراتژی توسعه محصول به دنبال خلق تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان و در نهایت افزایش سهم بازار خود هستند. پنیر محلی یکی از نومحصول‌های رامک است که به سبد محصولاتش اضافه شده است. مهمترین دغدغه‌ی برند رامک، کسب جایگاهی متمایز برای پنیر محلی در میان بازار رقابتی پنیرهای موجود بوده است. یکی از چالش‌های اصلی برند تعریف واژه‌ی «محلی» برای محصولش بوده تا معنای سنتی از آن برداشت نشود و با پنیرهای لیقوان اشتباه گرفته نشود. مقصود رامک از محلی به معنای پنیر خانگی و طبیعی است نه سنتی. در نتیجه اسلوگان «پنیر محلی رامک؛ یک محلی واقعی!» انتخاب شده است. این اسلوگان بر مهمترین مزایای محصول یعنی محلی و اصیل بودن آن اشاره دارد و علاوه بر این نام محصول را در ذهن مخاطب ماندگار می‌کند.

حضور بیشتر برند رامک در فروشگاه‌ها و رشد فروش این محصول، نشانه‌ای دلال بر موفقیت نسبی این شعار بوده است.

پی‎نوشت: شرکت فرآورده های لبنی رامک تولیدکننده انواع محصولات لبنی و یکی از بزرگترین زیرمجموعه های هلدینگ دلتا  در ایران می باشد که در سال ۱۳۶۹ توسط خانواده نصیری در استان فارس و شهر شیراز تاسیس شد و امروزه با گسترش روز افزون فعالیت به عنوان یک برند ملی شناخته شده و در بیش از ۲۰ شهر ایران دارای شعبه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-66052412