پاسخ روشن است : مدیریت باید نسبت به تهیه ی اطلاعات و استفاده از آن اقدام کند . سه نکته در این مسیر حائز اهمیت است:
استفاده از سیستم های پیشرفته اطلاعاتی با توجه به توان سازمان میتواند تلاش های مدیریت را در تحقق اهداف بازاریابی پر ثمرتر گرداند.داشتن بانک های اطلاعاتی قوی یک ابزار خوب جهت برنامه ریزی درست بازار می باشد. اگر اطلاعات در دست یک تیم بازاریابی مجرب قرار گیرد ، میتوان مشاوره های بسیار عالی و راه گشا در اختیار مدیریت سازمان قرار دهد
کمک گرفتن از مشاوران که به صورت عملی بتواند مدیریت سازمان را در چالش های بازار راهنمایی کنند. تضمینی جدی در موفقیت سازمان ایجاب مینماید.