۱۴۰۳/۰۲/۱۷
ماتریس گروه مشاوره بوستون BCG
همه کسب‌وکاری‌ها میدونن که ماتریس گروه مشاوره بوستون یا همون BCG ابزاری است برای برنامه‌ریزی و ارزیابی پوزیشن محصولات و برندهای یک شرکت براساس دو معیار […]
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
قیف بازاریابی یا مارکتینگ فانِل چیست؟
قیف بازاریابی یا مارکتینگ فانِل (Marketing Funnel) اصطلاحی است که در دنیای بازاریابی به ویژه در حوزه دیجیتال مارکتینگ زیاد آن را می‌شنوید. مسیری که مشتری […]
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
چکیده آمار عملکرد صنعت بیمه در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۰ (بر اساس آمار خود اظهاری شرکتهای بیمه)
چکیده آمار عملکرد صنعت بیمه در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۰ (بر اساس آمار خود اظهاری شرکت‌های بیمه) الف) (*) تجربه نشان می دهد، رشد حق […]
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
گزارش تحلیلی از آمار عملکرد مقدماتی سال ۱۳۹۹ صنعت بیمه
گزارش تحلیلی از آمار عملکرد مقدماتی سال ۱۳۹۹ صنعت بیمه لازم به ذکر است تا قبل از بسته شدن صورت‌های مالی شرکتهای بیمه برای سال مالی […]
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب‌وکارها
پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب‌وکارها شکست تلخ ترین واژه ای است که می تواند در طول زندگی یک کسب و کار به […]
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
اهمیت و جایگاه دیجیتال مارکتینگ در موفقیت کسب‌وکارها؛ پرسش و پاسخ
اهمیت و جایگاه دیجیتال مارکتینگ در موفقیت کسب‌وکارها جایگاه ایران در بازاریابی دیجیتال چگونه ارزیابی می‌شود؟ جایگاه ایران از لحاظ نفود اینترنت در بین ۱۵ کشور […]
021-66052412