مشاوره بازاریابی چیست؟
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
کوه یخ؛ دانش سطحی و دانش عمیق بازار
۱۴۰۰/۰۱/۳۱

مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری بازار

پاسخ روشن است : مدیریت باید نسبت به تهیه ی اطلاعات و استفاده از آن اقدام کند . سه نکته در این مسیر حائز اهمیت است:

  1. افزایش مرزهای بازاریابی جهت افزایش تعداد مشتریان
  2. دقت به خواسته های مشتریان به جای توجه بیش از اندازه به نیازهای آنها
  3. تلاش در رقابت بر سر عواملی به جز قیمت

استفاده از سیستم های پیشرفته اطلاعاتی با توجه به توان سازمان میتواند تلاش های مدیریت را در تحقق اهداف بازاریابی پر ثمرتر گرداند.داشتن بانک های اطلاعاتی قوی یک ابزار خوب جهت برنامه ریزی درست بازار می باشد. اگر اطلاعات در دست یک تیم بازاریابی مجرب قرار گیرد ، میتوان مشاوره های بسیار عالی و راه گشا در اختیار مدیریت سازمان قرار دهد

کمک گرفتن از مشاوران که به صورت عملی بتواند مدیریت سازمان را در چالش های بازار راهنمایی کنند. تضمینی  جدی در موفقیت سازمان ایجاب مینماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-66052412