۱۴۰۳/۰۲/۱۷
نویسنده بازارینو ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
موضوعات
همه کسبوکاریها میدونن که ماتریس گروه مشاوره بوستون یا همون BCG ابزاری است برای برنامهریزی و ارزیابی پوزیشن محصولات و برندهای یک شرکت براساس دو معیار […]
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
نویسنده بازارینو ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
موضوعات
قیف بازاریابی یا مارکتینگ فانِل (Marketing Funnel) اصطلاحی است که در دنیای بازاریابی به ویژه در حوزه دیجیتال مارکتینگ زیاد آن را میشنوید. مسیری که مشتری […]
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
موضوعات
چکیده آمار عملکرد صنعت بیمه در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۰ (بر اساس آمار خود اظهاری شرکتهای بیمه) الف) (*) تجربه نشان می دهد، رشد حق […]
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
موضوعات
گزارش تحلیلی از آمار عملکرد مقدماتی سال ۱۳۹۹ صنعت بیمه لازم به ذکر است تا قبل از بسته شدن صورتهای مالی شرکتهای بیمه برای سال مالی […]
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
موضوعات
پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسبوکارها شکست تلخ ترین واژه ای است که می تواند در طول زندگی یک کسب و کار به […]
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
موضوعات
اهمیت و جایگاه دیجیتال مارکتینگ در موفقیت کسبوکارها جایگاه ایران در بازاریابی دیجیتال چگونه ارزیابی میشود؟ جایگاه ایران از لحاظ نفود اینترنت در بین ۱۵ کشور […]