۱۴۰۰/۰۳/۰۲
همه چیز درباره روش تحقیق گروه‌های کانونی (Focus Group) + یک نمونه راهنمای بحث
همه چیز درباره روش تحقیق گروه‌های کانونی (فوکوس گروپ)+ یک نمونه راهنمای بحث یکی از روش‌های گردآوری داده‌ها در طرح های آمیخته و کیفی گروه‌های کانونی […]
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بازاریابی سیاسی واجب‌تر از همیشه برای موفقیت در کارزار انتخاباتی؛ نظرسنجی آنلاین
بازاریابی سیاسی واجب‌تر از همیشه برای موفقیت در کارزار انتخاباتی؛ نظرسنجی آنلاین یکی از شاخص‌های سلامت نظام حکومتی، دموکراسی و مشارکت حداکثری عامه مردم در انتخابات […]
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
نظرسنجی آنلاین؛ همراه اول محبوب‌تر است یا ایرانسل؟!
نظرسنجی آنلاین؛ همراه اول محبوب‌تر است یا ایرانسل؟! نویسنده: دکتر امین حقیقت؛ دکترای مدیریت بازاریابی و مشاور بازاریابی در حال حاضر سه اپراتور اصلی سیم‌کارت در […]
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
نگاهی به سناریوهای آینده بازار پست و لجستیک ایران
نگاهی به سناریوهای آینده بازار پست و لجستیک ایران نویسنده : دکتر امین حقیقت-دکترای مدیریت بازاریابی و مشاور بازاریابی نسل‌های تکنولوژی یکی پس از دیگری از […]
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
آیا برند به شعار نیاز دارد؟
آیا برند به شعار نیاز دارد؟ در برخی مواقع لوگو به تنهایی کارایی لازم را ندارد. در این موارد شعار نقش انتقال کامل هویت و وعده […]
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
چه زمانی از افراد حرفه‌ای برای انجام دادن تحقیق کمک بگیریم؟
چه زمانی از افراد حرفه‌ای برای انجام دادن تحقیق کمک بگیریم؟ در جدول زیر انواع روش‌های جمع‌آوری اطلاعات و زمان نیاز به کمک افراد متخصص را […]
021-66052412