۱۴۰۰/۰۳/۰۲
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
موضوعات
همه چیز درباره روش تحقیق گروههای کانونی (فوکوس گروپ)+ یک نمونه راهنمای بحث یکی از روشهای گردآوری دادهها در طرح های آمیخته و کیفی گروههای کانونی […]
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
موضوعات
بازاریابی سیاسی واجبتر از همیشه برای موفقیت در کارزار انتخاباتی؛ نظرسنجی آنلاین یکی از شاخصهای سلامت نظام حکومتی، دموکراسی و مشارکت حداکثری عامه مردم در انتخابات […]
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
موضوعات
نظرسنجی آنلاین؛ همراه اول محبوبتر است یا ایرانسل؟! نویسنده: دکتر امین حقیقت؛ دکترای مدیریت بازاریابی و مشاور بازاریابی در حال حاضر سه اپراتور اصلی سیمکارت در […]
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
موضوعات
نگاهی به سناریوهای آینده بازار پست و لجستیک ایران نویسنده : دکتر امین حقیقت-دکترای مدیریت بازاریابی و مشاور بازاریابی نسلهای تکنولوژی یکی پس از دیگری از […]
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
موضوعات
آیا برند به شعار نیاز دارد؟ در برخی مواقع لوگو به تنهایی کارایی لازم را ندارد. در این موارد شعار نقش انتقال کامل هویت و وعده […]
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
موضوعات
چه زمانی از افراد حرفهای برای انجام دادن تحقیق کمک بگیریم؟ در جدول زیر انواع روشهای جمعآوری اطلاعات و زمان نیاز به کمک افراد متخصص را […]