۱۴۰۰/۰۲/۱۴
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
موضوعات
تحلیلی بر اسلوگان کمپین «پنیر محلی رامک؛ یک محلی واقعی!» برند رامک در کنار سایر برندهای لبنی موجود در بازار با بکارگیری استراتژی توسعه محصول به […]
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
موضوعات
۱۱ مرحله اساسی در انجام تحقیقات بازار اثربخش چیست؟ امروزه شما برای ورود به هر کسبوکاری در دنیا نه تنها نیاز به شناخت دقیق آن دارید، […]
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
موضوعات
برای افزایش رضایت مشتریان و بهبود رضایت مشتری به سطحی متعالی، ۴ استراتژی کاربردی پیشنهاد میشود. ۱-ارائه تجربه خرید یکپارچه و بدون وقفه (Omnichannel) و مسیرهای […]
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
موضوعات
گزارش رتبهبندی شرکتهای بیمهای از منظر سهم ذهنی یا میزان آگاهی از برند یکی از شاخصهای کلیدی سنجش سلامت برندها، سهم ذهنی یا میزان اورنس مردم […]
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
موضوعات
«اثر شوفر» ماکس پلانک بعد از اینکه جایزه نوبل را در سال ۱۹۱۸ میگیرد ، یک تور دور آلمان می گذارد و در شهرهای مختلف درباره […]
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
نویسنده بازارینو ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
موضوعات
مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری بازار پاسخ روشن است : مدیریت باید نسبت به تهیه ی اطلاعات و استفاده از آن اقدام کند . سه […]