خدمات تحقیقات بازار و بازاریابی

تحلیل رفتار مشتریان و مصرف‌کنندگان

مشتریان و مصرف ‎کنندگان حقیقی و حقوقی را طبق الگوهای معتبر مطالعه و تحلیل می‏‌کنیم.

رضایت‏‌سنجی

   رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده سنجیده می ‎شود.

مطالعه و تحلیل برند

برندها نیاز به تحلیل دارند تا میزان سلامتی آن‌ها مشخص شود. برندها از منظر شاخص‌های مختلف از جمله آگاهی، رضایت، وفاداری، توصیه و سایر شاخص‌های عملیاتی ارزیابی می‌شوند.

اندازه بازار و سهم بازار

ظرفیت قابل تصاحب هر بازار با تکنیک‏‎های آماری برآورد می‎شود و سهم هر شرکت از بازار مشخص می‏‌شود.

تحلیل رفتار مشتریان و مصرف‌کنندگان

مشتریان و مصرف ‎کنندگان حقیقی و حقوقی را طبق الگوهای معتبر مطالعه و تحلیل می‏‌کنیم.

رضایت‏‌سنجی

   رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده سنجیده می ‎شود.

مطالعه و تحلیل برند

برندها نیاز به تحلیل دارند تا میزان سلامتی آن‌ها مشخص شود. برندها از منظر شاخص‌های مختلف از جمله آگاهی، رضایت، وفاداری، توصیه و سایر شاخص‌های عملیاتی ارزیابی می‌شوند.

اندازه بازار و سهم بازار

ظرفیت قابل تصاحب هر بازار با تکنیک‏‎های آماری برآورد می‎شود و سهم هر شرکت از بازار مشخص می‏‌شود.

ماتریس گروه مشاوره بوستون BCG

همه کسب‌وکاری‌ها میدونن که ماتریس گروه مشاوره بوستون یا همون BCG ابزاری است برای برنامه‌ریزی و ارزیابی پوزیشن محصولات و برندهای یک شرکت براساس دو معیار

Read More »

پیشنهاد می کنیم
که یک پروژه را با هم شروع کنیم.

اندازه بازار و سهم بازار

ظرفیت قابل تصاحب هر بازار با تکنیک‏‎های آماری برآورد می‎شود و سهم هر شرکت از بازار مشخص می‏‌شود.

021-66052412