خدمات تحقیقات بازار و بازاریابی
تحلیل رفتار مشتریان و مصرفکنندگان
مشتریان و مصرف کنندگان حقیقی و حقوقی را طبق الگوهای معتبر مطالعه و تحلیل میکنیم.
رضایتسنجی
رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده سنجیده می شود.
مطالعه و تحلیل برند
برندها نیاز به تحلیل دارند تا میزان سلامتی آنها مشخص شود. برندها از منظر شاخصهای مختلف از جمله آگاهی، رضایت، وفاداری، توصیه و سایر شاخصهای عملیاتی ارزیابی میشوند.
اندازه بازار و سهم بازار
ظرفیت قابل تصاحب هر بازار با تکنیکهای آماری برآورد میشود و سهم هر شرکت از بازار مشخص میشود.
تحلیل رفتار مشتریان و مصرفکنندگان
مشتریان و مصرف کنندگان حقیقی و حقوقی را طبق الگوهای معتبر مطالعه و تحلیل میکنیم.
رضایتسنجی
رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده سنجیده می شود.
مطالعه و تحلیل برند
برندها نیاز به تحلیل دارند تا میزان سلامتی آنها مشخص شود. برندها از منظر شاخصهای مختلف از جمله آگاهی، رضایت، وفاداری، توصیه و سایر شاخصهای عملیاتی ارزیابی میشوند.
اندازه بازار و سهم بازار
ظرفیت قابل تصاحب هر بازار با تکنیکهای آماری برآورد میشود و سهم هر شرکت از بازار مشخص میشود.
ماتریس گروه مشاوره بوستون BCG
همه کسبوکاریها میدونن که ماتریس گروه مشاوره بوستون یا همون BCG ابزاری است برای برنامهریزی و ارزیابی پوزیشن محصولات و برندهای یک شرکت براساس دو معیار
قیف بازاریابی یا مارکتینگ فانِل چیست؟
قیف بازاریابی یا مارکتینگ فانِل (Marketing Funnel) اصطلاحی است که در دنیای بازاریابی به ویژه در حوزه دیجیتال مارکتینگ زیاد آن را میشنوید. مسیری که مشتری
چکیده آمار عملکرد صنعت بیمه در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۰ (بر اساس آمار خود اظهاری شرکتهای بیمه)
چکیده آمار عملکرد صنعت بیمه در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۰ (بر اساس آمار خود اظهاری شرکتهای بیمه) الف) (*) تجربه نشان می دهد، رشد حق
گزارش تحلیلی از آمار عملکرد مقدماتی سال ۱۳۹۹ صنعت بیمه
گزارش تحلیلی از آمار عملکرد مقدماتی سال ۱۳۹۹ صنعت بیمه لازم به ذکر است تا قبل از بسته شدن صورتهای مالی شرکتهای بیمه برای سال مالی
پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسبوکارها
پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسبوکارها شکست تلخ ترین واژه ای است که می تواند در طول زندگی یک کسب و کار به
اهمیت و جایگاه دیجیتال مارکتینگ در موفقیت کسبوکارها؛ پرسش و پاسخ
اهمیت و جایگاه دیجیتال مارکتینگ در موفقیت کسبوکارها جایگاه ایران در بازاریابی دیجیتال چگونه ارزیابی میشود؟ جایگاه ایران از لحاظ نفود اینترنت در بین ۱۵ کشور
اندازه بازار و سهم بازار
ظرفیت قابل تصاحب هر بازار با تکنیکهای آماری برآورد میشود و سهم هر شرکت از بازار مشخص میشود.