تحلیلی بر اسلوگان کمپین «پنیر محلی رامک؛ یک محلی واقعی!»
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
آیا برند به شعار نیاز دارد؟
۱۴۰۰/۰۲/۱۷

چه زمانی از افراد حرفه‌ای برای انجام دادن تحقیق کمک بگیریم؟

در جدول زیر انواع روش‌های جمع‌آوری اطلاعات و زمان نیاز به کمک افراد متخصص را نشان می‌دهد.

 

یافته‌های موردانتظار

روش

چه وقت از افراد متخصص کمک بگیریم؟

شرح‌حال مشتری استفاده از اطلاعات به دست آمده از نقطه خرید، ثبت نام در وب‌سایت، فرم شکایت، پرسشنامه‌ها و مصاحبه‌های مختصری که در فروشگاه صورت می‌گیرد. بهتر است، برای طراحی فرم‌های ثبت‌نام آنلاین، از یک طراح وب‌سایت کمک بگیرید. اما دیگر روش‌ها را خودتان می‌تواند مدیریت کنید.
سطح آگاهی، علاقمندی و رضایت مشتری پیمایش کتبی یا تلفنی برای طراحی پیمایشی دقیق از یک متخصص کمک بگیرید و از دستکاری نتایج برای رسیدن به یافته‌های موردانتظار خودداری کنید.
دیدگاه یا واکنش مشتری درباره ایده‌های بازاریابی یا محصول یا ایده‌های جدید مصاحبه حضوری یا تلفنی وقتی مصاحبه مسئله حساسی را دربر می‌گیرد، از افراد متخصص کمک بگیرید. همچنین اطمینان حاصل کنید مصاحبه‌کنندگان افرادی باشند که مشتری بتواند با آن‌ها صادق باشد.
بررسی ادراک مشتریان نسبت به کالا یا دیگر اقدامات بازاریابی گروه کانونی برای تسهیل و ثبت و ضبط بحث از یک فرد حرفه‌ای کمک بگیرید.
رفتارهای مشتری مشاهده رفتار مشتریان، و بررسی اسناد و مدارک درون سازمان معمولاً در این روش، به یک فرد حرفه‌ای نیاز نیست.

 

بازارینو می‌تواند یک همکار راهبردی قابل اعتماد در اجرای پروژه‌های تحقیقات بازار و بازاریابی از ابتدا تا انتها باشد.

—————————–

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-66052412